godnatt

Vad är klockan när du börjar med det här? 22:03
Vad heter du? Elin
Hur gammal är du? 15
Var kommer du ifrån? sverige
Har du en mamma ? ja
Har du en pappa ? ja
Har du några syskon? ja, en lillasyster & lillebror

SENASTE GÅNGEN.
Du färgade håret: I början av sommaren.
Du grät: en vecka sen kanske
Du tränade: igår
Du solade solarium: en månad sen 
Du skällde på någon: vet inte
Du var utomlands: i somras
Du åkte buss: Vet inte
Du åkte taxi: ehm, i somras
Du åkte tåg: När vi åkte till gbg
Du smsade någon: 1 min sen..
Du ringde någon: Idag, eve av misstag :o
Du camade med någon: haha, vet inte

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: japp,
Ätit fiskbullar: ja, usch
Tagit kort på dig själv: såklart?
Skrattat så att du börjat gråta: haha, jaa
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: nej, aldrig skolkat
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: ja, på kolla när jag var liten och klassresan i 5an!
Badat mitt i natten: vet inte
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nä, älskar sånt!
Trillat när du åkt skidor:
Gråtit till en bok: nej, läser typ ändå aldrig böcker
Varit rädd för tomten: :$ jag gömde mig under bordet när jag var liten
Fått IG: aldrig
Ätit deg tills du spytt: nej
Lagat en misslyckad måltid: vet inte, har jag säkert
Har du sjungit karaoke: ja
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: haha ja det har jag, för många år sen nu
Har du haft sex utomhus: nej
Har du sett någon ha sex: nej

FAVORIT.
Band/artist: många
Låt: just nu, diray of jane 
Mat: natchos eller hur de stavas (a)
Färg: rosa
Dryck: fanta
Känsla: lycka
Lukt: paris hilton
Årstid: vinter
Dag: lördag är bäst!
Lärare: alla våra e ganska bra
Glass: sorbet
Godis: vet inte :)
Klädaffär: oj, olika
Film: finns för många bra
Bok: läser nte
Kändis: keira knightley, väldens vackrast människa enligt mig!
Tröja: vet nte?
Plats/ställe: vid vattnet,

JUST NU.

Låt: ingen
Humör: trött
Klädsel: stor tshirt
Smink: inge
Frisyr: blött.. ducka nyss,,
Sysselsättning: smsaaaar. haha
Plats: mitt rum
Väder: vet inte, persiennen är nerdragen, men tror att det är mörk, o kallt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0