Onsdag

Hej snyggingar,

Dagen började med att man kom hela 20 minuter (!!) för tidigt, OhMyGod, that is just soooo not me.
Nej men jag trodde vi började kvart över 8, men tydligen var schemat ändrat till halv 9. lalala, då vet ni det.
& vill ni veta en till jääätte intressant sak? jag vet att ni vill ;)
Det är faktikst så att jag klarade spanska läxan utan att ha övat, woho! Så från och med nu ska alla kalla mig natur begåvad.

Sen måste jag berätta om en till lite små rolig sak, när jag, eve, filippa och madde stod och väntade på t-banan så såg vi en liiiiten wb-fjortis med två kompisar från vår skola, och vet ni vad hon hade? - Jo hon hade tejp runt bena! Asså där nere vid bena, om ni förstår?
Haha så vi stod och garvade lite åt henne, så började hon och hennes coola kompisar glo tillbaka på oss, Jisses ni skulle vara sett va tuffa dom va! :O
Men sen kom t-banan och dom satte sig ganska nära oss, och sen kom 2 till små tjejer som var kompisar med dom, och det första den ena kompisen sa var 

Kompisen - Haha men varför har du tejp runt benen för? :o
Fortisen - Men asså, jag hittade inte mina toffsar! :(


haha för toffsar runt benen är ju bara ett måste, right? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0