Tisdag!

Hejsan blöggen!

Idag har det varit en toppen dag faktiskt, imorse gick jag till skolan, hade lite ångest för vi skulle ha no-prov idag, vilket jag självklart glömt öva till! Men det var super enkla frågor, svarade på alla faktiskt, så vi får se hur det går, kommer minst få g iallafall, vill såklart ha högre, men vet inte om jag vågar hoppas på för mycket eftersom jag inte hade pluggat speciellt mycket. Menmen, sen hade jag även rodeovisning i engselskan, jag skulle berätta om en artist, och det trodde jag också skulle gå åt h*lvete, men det gick bra, alla sa bara bra saker om min presantation efteråt, förutom kråkan!... men hon ska inte säga något, för hon var inte bättre själv! ;)

Efter skolan åkte jag också Evelina in till stan, jag skulle köpa en jacka, men såklart fanns just inte min strl kvar! så vi gick till en annan affär, men där fanns den inte kvar i rätt färg, haha osis! Men ska dra in imorgon också och leta, för vill verkligen ha den!
Sen skulle vi egentligen typ träffat martin och hans kompis där med, men aaaaaa han dissade ju inte lite ?.. :p Fast jag är nog inte rätt person som kan klaga på det. Aja nu är det jämt iallafall!? x)
Men nu har jag inge mer att säga, lägger upp ett videoinlägg snart! Fats vet inte hur ljudet kommer låta!.. Jaja, det får bli som det blir. Puss love u



Kommentarer
Postat av: Anonym

det va inte meningen!!! klaga på emil! XD

2009-09-15 @ 22:32:50
Postat av: elin

nej klagar på dig :)

2009-09-16 @ 00:42:19
Postat av: Julia

När folk kommenterar skiter du bara i kommenterarna då ?!

2009-09-16 @ 18:36:29
URL: http://juliadaviss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0