Tisdag

Hejsan!

Idag gick jag till skolan, fast känner mig inte helt frisk än, men orkar inte vara borta mer..
Som tur var hade jag inte missat så jätte mycket i skolan, vi hade knapp fått några läxor, så det är ju bra.
Sen bråkade jag o eve med varandra förut, men nu är vi vänner igen, vi bråkade om en jävligt onödig sak, så det kändes korkat att bara fortsätta ignorera varandra liksom?
Men iallafall, idag på engelskan så skulle vi redovisa om olika artister och band, så var det en kille som berättade om Johnny Cash, sen när han satte på en låt med honom började jag, eve och några as garva, eller jag var nog värst..:( haha kunde inte sluta grava!.. Känns lite taskigt mot robert som hade valt den där låten, menmen, det va sjukt kul. Lite pinsamt bara att typ alla glodde :$
Efter skolan drog jag med eve till konsum iallafall, haha för hon skulle köpa ngt, sen efter det drog hon jag och freja till mig, eller vi var ute, men ändå nära mig för jag skulle lämna några nycklar.

Sen såg vi något skit sött på en väg!..


Seriöst jag skulle dött om en kille hade gjort sådär.
För er som inte förstår så hade någon klottrat på en väg, först var det ett hjärta, sen en bit bort stod det This Way, ännu längre bort I Love You och sen 1 ÅR <3
SJUKT GULLIGT!

Men ska faktsikt stänga av datan snart.. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0