Mobil grej

HAR DU PUSSAT NUMMER 1?
Acgk adde - japp..
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Anton - Kompis från ''fjortis-tiderna'' HAHAAA..
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Dennis - Aldrig mer! :)
ÄR NUMMER 18 SÖT?
Anna - Hahah min gudmor, men hon e väl söt! x)
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Elias - Vet inte vilken elias det är ens..:o
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 10?
Alban - Genom Viktor som bor nära mig. Men känner inte han längre typ
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 34 NÄSTA GÅNG?
Elin T - När jag går till skolan imorgon förmodligen :)
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39?
Erik - Hah nej det kan jag inte påstå, klasskompis från förra klassen :)
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 104?
Sebastian L - Yes :p
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 7?
Adrian - Eh, nä
VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Freja - Det är verkligen olika, men nu förtiden blir det väl mest om hennes älskade ''mr. greeek'' mabye? ;)
KÄNNER DU NUMMER 2?
Acke - Nej inte längre...
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 8 EN KRAM?
 Agnes - Såklart
VAD HAR DU OCH NUMMER 11 FÖR EN RELATION?
Albin comviq - Vet inte, en schysst kille jag kan prata lite då o då med :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0